Ponnyryttaren

Alla inlägg under februari 2012

Av Ellen - 14 februari 2012 15:41

Glömde önska er en bra alla hjärtans dag!


 



   

Av Ellen - 14 februari 2012 15:34

Hej!


Nu ska jag och rida. Det får bli ett dressyrpass i tältet för det var en hel vecka sen jag red honom i tältet sist. Jag skriver om ridpasset när jag kommer hem ikväll någon gång.


Kommer ett tidsinställt när jag är borta.


(gammal bild)


   

Av Ellen - 13 februari 2012 18:38

Av Ellen - 12 februari 2012 17:35

Hej!


Idag har jag ridit barbacka på amigo. Det tyckte han var jätte roligt. Han var jätte pigg och ville springa hela tiden. Han brukar alltid tycka att det är kul när jag rider barbacka. Jag red i ungefär en och en halv timme. Det var jätte fint väder ute och ganska varmt för att vara vinter ändå tycker jag.


   

Av Ellen - 12 februari 2012 16:45

Hej!


Det var länge sedan jag bloggade här sist nu. Jag tog en liten paus eftersom det var så mycket i skolan och så. Under den tiden har jag hunnit göra en massa saker. Jag har fyllt 13 år, ridit jättemycket och gått i skolan såklart. Men nu har jag tänkt att jag ska börja blogga igen. Hoppas ni uppskattar att jag kommer tillbaka!


Jag har gjort en ny lite vintrigare design till bloggen också. Hoppas ni gillar den!


 

 
 


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej!

Jag heter Ellen och här på min blogg kan ni läsa om mitt liv från hästryggen. Jag rider B-ponnyn Almas Amigo eller Amigo som han kallas till vardags i både hoppning och dressyr.

Följ gärna bloggen via bloglovin så missar ni inget!

Fråga mig

22 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Omröstning

Hur ofta läser du bloggen?
 Frera gånger om dagen
 En gång om dagen
 Varannan dag
 En gång i veckan
 En gång i månaden
 Jag råkade bara klicka mig in

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<<
Februari 2012 >>>

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards