Ponnyryttaren

Alla inlägg den 17 mars 2012

Av Ellen - 17 mars 2012 15:02

Hej!


Vad tycker ni om den nya designen? Jag har suttit och pillat med den ett tag nu och den är äntligen färdig. Tyckte att det var dags för en lite vårigare design nu! Som ni vet så gör jag gärna en till er också om ni vill! Själv är jag rätt nöjd med den och tycker att den passar väldigt bra nu när det är vår!


Vad tycker ni, var den fin?

 

 

   

Av Ellen - 17 mars 2012 13:02

Att jag gjör headers åt andra! Jag gör det helt gratis och med vilka bilder detalje text och sånt som ni önskar. Om man vill ha en header skickar man ett mejl  till mig med bilderna man vill ha samt skriver vad man vill ha för färger eller detaljer om man vill ha något speciellt. Annars hittar jag på något själv så det är inget måste alls! När headern är klar skickar jag den via mejl till er och så för ni titta och se om ni är nöjda. Om det är något ni vill ändra på eller om ni vill att jag ska göra en helt ny är det bara att ni skickar ett mejl tillbaka.


På helgerna brukar det ta ca. 1-2 timmar och på vardagarna ganske 1-2 dagar.


Min mejladress är ellen_sunne@yahoo.se 



Hoppas att många är intresserade!



 

  
Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej!

Jag heter Ellen och här på min blogg kan ni läsa om mitt liv från hästryggen. Jag rider B-ponnyn Almas Amigo eller Amigo som han kallas till vardags i både hoppning och dressyr.

Följ gärna bloggen via bloglovin så missar ni inget!

Fråga mig

22 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Omröstning

Hur ofta läser du bloggen?
 Frera gånger om dagen
 En gång om dagen
 Varannan dag
 En gång i veckan
 En gång i månaden
 Jag råkade bara klicka mig in

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012
>>>

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards