Ponnyryttaren

Alla inlägg den 21 mars 2012

Av Ellen - 21 mars 2012 13:00

Hej alla bloggläsare!


Nu har jag fått chansen att gästblogga hos Ellen, har aldrig gjort det förut så det är första gången, ha överseende med det! Jag som skriver heter Katarina och är snart 20, mitt största intresse är hästar, som jag har hållit på med i större delen av mitt liv. Jag har en ponny sen flera år tillbaka som jag tävlade när jag var yngre, nu håller jag på att rida igång hon, efter problem med benen och vi lär nog börja träna hoppning igen framöver! Ta gärna en titt in på min blogg och läs om min häst, min kommande hundvalp och min vardag för övrigt! Lämna gärna ett avtryck :)
 
/Kattis
 
 
Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej!

Jag heter Ellen och här på min blogg kan ni läsa om mitt liv från hästryggen. Jag rider B-ponnyn Almas Amigo eller Amigo som han kallas till vardags i både hoppning och dressyr.

Följ gärna bloggen via bloglovin så missar ni inget!

Fråga mig

22 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Omröstning

Hur ofta läser du bloggen?
 Frera gånger om dagen
 En gång om dagen
 Varannan dag
 En gång i veckan
 En gång i månaden
 Jag råkade bara klicka mig in

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012
>>>

Arkiv


Skapa flashcards